استفاده از نخ دندان چگونه می توان به عادت های تبدیل شود؟
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


استفاده از نخ دندان چگونه می توان به عادت های تبدیل شود؟

 https://th.bing.com/th/id/OIP.7SB3lZ2E__c0EredhNK70AHaE8?pid=Api&rs=1

استفاده از نخ دندان چگونه می توان به عادت های تبدیل شود؟

چرا عادت استفاده از نخ دندان دشوار است؟ حتی آن دسته از ما که حداقل دو بار در روز دندان خود را مسواک می زنیم ، که از سلامت و بهداشت دندان خود آگاهی بیشتری داریم ، به دفعات لازم از نخ دندان استفاده نمی کنیم. بسیاری از ما عادت در استفاده از نخ دندان را دشوار می دانیم.  اول از همه ، هیچ کس نمی خواهد تمام دست خود را به دهان خود بزند. با این حال ، دلیل این که نخ دندان عادت معمول و منظمی نیست کمی متفاوت است و دلایل روانی دارد.

 

به مسواک نیاز دارد ، اما به یک نخ دندان نیاز ندارد!

در طول جنگ جهانی اول ، بهداشت و بهداشت دندان در سراسر جهان بسیار ضعیف بود. به حدی که گفته شد این یک خطر بزرگ برای سلامت عمومی است. زیرا در دهه 1900 در سراسر جهان محصولات قندی ؛ زمانی بود که غذاهای فرآوری شده مانند کراکر ، نان و چیپس سیب زمینی شروع به مصرف کرد. با تغییر عادت مسواک زدن دندان ها در آمریکا ، یک شرکت تولید خمیر دندان در یک کار تبلیغاتی گفت: "زبان خود را به دور دندانهای خود حرکت دهید ، یک لایه احساس خواهید کرد. لایه ای که رنگ دندان های شما را تغییر می دهد و باعث پوسیدگی می شود. چرا این لایه را روی دندان های خود می پوشید؟ خمیر دندان ما این لایه را پاک می کند ".

 https://triadentdental.com/wp-content/uploads/2017/04/flossing-technique.jpg

در قدرت عادت ، چارلز دهیگ قدرت این کمپین تبلیغاتی را ناشی از ایجاد احساس نیاز در افراد می داند. زیرا احساس نیاز در مرکز همه عادات قرار دارد.

 

طرح برای ایجاد یک عادت به شرح زیر است:

نکته ساده و واضح

پاداش واضح و مشخص.

همانطور که وی در تبلیغات تبلیغاتی گفت ، آشکار است که مردم مجبورند دندان های خود را مسواک بزنند در حالی که زبان خود را روی دندان های خود قرار می دهند. تبلیغ مورد نظر موفق به ایجاد نیاز در افراد شد. اگر افراد مسواک زدن را فراموش کردند ، احساس تمیز بودن دندان را به عنوان یک ضرورت می خواستند.

 

عامل اصلی که عادت شدن را دشوار می کند

بازگشت به نخ دندان. مشکل اصلی در ایجاد نخ دندان دندان عادت این است که بلافاصله پس از استفاده رضایت حاصل نمی شود. هیچ پاداش مشخصی وجود ندارد. به همین دلیل ، مردم فکر می کنند استفاده از نخ دندان موثر نیست.

 

متأسفانه ، مغز ما به گونه ای طراحی نشده است که فرایندی را عادت دهد که در طولانی مدت مانند 10-20 سال به سود ما باشد.

 

برای خود جایزه تعیین کنید!

استفاده از نخ دندان از ایجاد پوسیدگی در دندان جلوگیری می کند و با وجود بالا رفتن سن دندان های ما را جوان نگه می دارد و لبخند می زنیم. در عین حال ، از ریزش دندان های ما جلوگیری می کند ، رکود اقتصادی لثه را متوقف می کند و ما را از هزینه های بالای درمان دندانپزشکی و درد محافظت می کند. برای استفاده از نخ دندان باید کمی مغز خود را بازی دهیم و این عادت را پیدا کنیم.

 

برای این منظور ابتدا به یک نکته ساده و واضح نیاز داریم که استفاده از نخ دندان را برای خود عادت می کند. به عنوان مثال ، می توانید هر شب قبل از خواب از نخ دندان استفاده کنید. آن وقت وقت آن است که پاداش مشخص و مشخصی پیدا کنید. در این مرحله ، ممکن است شما ترجیح دهید که نخ دندان رایحه مطبوعی داشته باشد. برای اینکه کودکان این عادت را کسب کنند ، ممکن است راه حل مناسبی برای چسباندن برچسب به تقویم در اتاق کودک شما برای هر روز با استفاده از نخ دندان باشد.

 

لیست برای انجام کار

شما می توانید یک اشاره ایجاد کنید! می توانید یک پست خالی بگیرید و آن را روی آینه بچسبانید ، این یک نکته است. روی "بعد از استفاده از نخ دندان" ننویسید ، این یک معنای کاملاً اقتدارگرا و منظم ایجاد می کند. با این حال ، وقتی فقط قسمت خالی آن را مشاهده می کنید ، می دانید که باید داخل آن نخ دندان بکشید.

 

ساده کنید! هر جا نخ دندان بکشید. در کشوی میز کار ، در کیف ورزشی ، در ماشین ، در کیف لپ تاپ و در کیفی که با خود حمل می کنید ؛ به طور خلاصه ، آن را به همه جا حمل کنید. ما ممکن است تنبل باشیم که از نخ دندان استفاده کنیم زیرا شب قبل از خوابیدن خسته شده ایم. اما به یاد داشته باشید که استفاده از نخ دندان در طول روز یک نیاز است و از نخ دندان خود در نزدیکترین مکان استفاده کنید. استفاده از نخ دندان یک بار در روز ، صرف نظر از زمان ، برای تمیز کردن رابط شما کافی خواهد بود ، وقتی این روال را در طول هر استراحت در طول روز انجام می دهید ، خواب شبانه شما بازدارنده ای نخواهد بود.

 

از نخ دندان به صورت چوب (چنگال) استفاده کنید. این دست مانند مسواک به نظر می رسد اما به جای مسواک دارای نخ دندان است. این نخ دندان ها که استفاده از نخ دندان را به فرایندی تبدیل می کند که با یک دست قابل کنترل است ، برای کسانی که دوست دارند همزمان بیش از یک کار را انجام دهند مناسب است. به این روش فکر کن در هنگام دستکاری در تلفن خود می توانید از نخ دندان نیز استفاده کنید. نکته خوب دیگر این که استفاده از آن به جای استفاده از خلال دندان سالم تر خواهد بود. هنوز هم ، اگر شما نیاز به مقایسه یک به یک دارید ، نخ دندان معمولی اولین توصیه من است ، اما من این نخ دندان ها را توصیه می کنم تا اینکه هرگز از آنها استفاده نکنید.

 

فشار را کم کنید. همانطور که متخصصان بهداشت دندان می گویند ، هر روز از نخ دندان استفاده نکنید. انجام دقیقاً آنچه گفته می شود از زمان به زمان بسیار دشوار است. عادت به استفاده از نخ دندان در چنین مواردی نیز کاملاً عصبی است. شاید. مخصوصاً وقتی دستورات و توصیه های زیادی وارد عمل می شود.

گاهی به بیماران خود می گوییم هفته ای یک بار از نخ دندان استفاده کنید. در نتیجه ، آنها یک یا چند روز پس از نخ دندان کشیدن دوباره احساس نخ دندان می کنند. هنگامی که از نخ دندان استفاده کردید ، می توانید احساس کنید که دندان های شما از یکدیگر جدا هستند. این یک اثر تحریک کننده بر روی لثه به جا می گذارد. به لطف این احساس متمایز و تقریباً ماساژ مانند ، کشیدن نخ دندان می تواند به یک نیاز روزمره تبدیل شود.

 

استفاده از نخ دندان کمی شبیه بهم ریختن مورچه است. می توانید هر روز مورچه را لگد بزنید تا آن را بهم بریزد. اما سرانجام مورچه ها در پایان روز لانه های خود را بازسازی می کنند. شروع استفاده از نخ دندان یک هفته قبل از قرار ملاقات با دندانپزشک ، شما را از بیماری لثه ، پوسیدگی دندان یا فرسودگی لثه محافظت نمی کند. اما اگر هر روز به مورچه لگد بزنید ، هر روز با این کار از خطرات دندان هایتان محافظت می شوید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نخ دندان, دندانپزشکی, کودکان, بهداشت دهان و دندان, دندانپزشک,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : دو شنبه 6 بهمن 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.